Nej, jeg havde ikke glemt det – Lone blev 47 i søndags, men jeg havde så meget andet i hovedet, fordi Henny fyldte 50 i lørdags og skulle både holde familie morgenmad og herremiddag om aftenen, samtidig har vi boende gæster, Hedi og Enak fra Frankrig. Så da Lone var forbi for at aflevere Axel til festen lørdag aften, fik jeg ikke fik sagt tillykke. Hvad endnu værre var, at jeg faktisk glemte at ringe eller skrive en hilsen på Facebook indtil mandag morgen.  

Så jeg har tænkt, så det har knaget. Hvad skal jeg finde på som gave, så det kan gøres godt igen? Hvad giver man kvinden, der har alt, hvad hun umiddelbart kan drømme om? Jeg vil tale til hendes fantasi… og kvindelighed!

Jeg vil forære hende en hotman!

Denne hotte mand, der ligger der på ryggen og rækker op efter hende, kan hun ikke modstå, det er jeg sikker på! Han er smuk og stærk og så kan han håndtere selv den hedeste lille sag i sine arme.

Nu er der bare et spørgsmålstegn tilbage, vil han komme til tiden, så jeg kan have ham med på lørdag, når vi skal fejre Lones fødselsdag?

Og hvis han kommer i tide, så håber jeg, at Lone vil dele nogle af om hendes oplevelser med den hotte mand, eller måske vil hun endda låne ham ud, bordskåneren?