Lige nu kører mit liv vist i højeste gear – men hold op hvor jeg også oplever meget. Forrige uge var jeg i Schweiz og vandrede rundt på nogle fantastiske stier, med pragtudsigter. Vi var så heldige at vi både fik set og mærket bjergene, Belalp ved Blatten/Brig, i sol og i sne, hvilket betød at vi fik dobbelt så mange indtryk og det fyldte os til randen. Jeg er endnu ikke færdig med at fordøje indtrykkene, der er så mange.  Sidste uge var det så dømt hverdag igen, men det gør jo ingen ting, når hverdagen også er en fest, vel? Vi har haft besøg af gode venner, været til 18-års fødselsdag, fået ny bil, ryddet op efter Schweizerturen, og planlagt Phillips 18-års fødselsdag og så har vi også haft familien på besøg, jeg har været til frisør, og jeg været ud at gå ”planlægnings-tur” ved Roskilde Fjord i 5 timer med regnvejr, bundet kranse til dørene, mens Henny har renset pillefyr, rangeret mortorcykler og cykler i vinterhi, og sat havemøblerne og uret tilbage, så man må nok indrømme at oplevelserne står i kø. Godt at weekenden bød på en ekstra time, ellers var vi bare kommet for sent til livets ende, som Rachel synger om i visen om konen, der altid gør rent i giro 413. (Jeg tror ikke, vi hørte noget denne søndag…).

Nu tager vi så fat på en ny uge, og den bliver sikkert lige så begivenhedsrig. Jeg glæder mig allerede, for vi skal ses med venner, vi ikke har set længe, jeg skal på jagt på Holmegård og så skal jeg have min mor med i træningscenter til kinesis og så skal jeg gøre haven vinterklar. Det er godt, at der er en frokost pause, hver dag på jobbet, hvor man lige kan samle tankerne – ellers ville jeg nok være nødt til at skifte til lavere gear!