Det, skriver Line Dahl skriver på sin blog. Noget af en påstand. Og skal man tro, hvad der skrives og fortælles på alle de forskellige hjemmesider, klubber og netværk, der efterhånden findes omkring ”hjælp til selvhjælp” til ”de søgende” / ”os”, der ønsker at finde vejen til rigdom, overblik, overskud og skønhed, er det ikke desto mindre det, det hele handler om. Vi kan kun vinde stort, der, hvor vi gør os umage og der, hvor vi presser os selv. Så, når vi går efter de nemme og let tilgængelige løsninger og muligheder, betyder det, at de udfordrende og måske mest lovende ideer kasseres, fordi de vi ikke lige kan se, hvordan vi får råd, hvordan vi overvinder os selv og tør kaste os ud på dybt vand, væk fra de trykke og gammelkendte rammer. Ja, så vil vi heller ikke finde eller få det sublime. Men selvom det er et faktum, at jeg gang på gang udfordrer mig selv og går ” i gul zone”, som Millionøse Metodens Christine Eilvig og Kirsten Stendevad kalder det, og heller ikke smider ideer væk (selvom nogle må ligge i skuffen længe), så er jeg stadig hverken rig, smuk og har heller ikke det forkromede overblik. Så noget må jeg jo gøre forkert. Men jeg har min trumf, jeg har skuffen. Så her i weekenden, hvor jeg sender ”the guys” af sted til prolog og enkelt start i Rotterdam, har jeg besluttet, at nu, skal de findes frem, ”the ideas holding the key to greatness”! Jeg har lagt følgende strategi; jeg slukker telefonen, låser døren og sætter mig til at meditere, derpå en rask løbetur, et varmt brusebad og en kop grøn te. Hvis det ikke er nok, så må en god salat og et glas vin ud på aftenen være sagen … jeg kan gentage seancen fredag, lørdag, søndag, så mon ikke der er en chance for succes? Og hvis ikke, så har jeg om ikke andet fået ladet batterierne op!